Общи условия
Общи условия за CleaningCompany.bg
I. ПРЕДМЕТ
Чл. 1. (1) Настоящите Общи условия уреждат отношенията между CleaningCompany.bg (наричано за краткост „Компанията“) и Посетителите на уебсайта https://cleaningcompany.bg (наричан за краткост „Сайтът“).
Тези условия обхващат всички аспекти на използването на Сайта, включително, но не само, достъп до информация, създаване на акаунт, подаване на запитвания и ползване на предоставяните услуги.
Условията са насочени към осигуряване на ясни правила и стандарти за ползване на услугите на Компанията, с цел защита на правата и интересите на всички Посетители и Потребители.
(2) С достъпа и зареждането на Сайта, Посетителите се съгласяват да бъдат обвързани от настоящите Общи условия и всички последващи промени в тях, като се задължават да ги спазват.
Компанията си запазва правото да актуализира тези Общи условия при нужда, като всички промени влизат в сила веднага след публикуването им на Сайта.
Потребителите са длъжни да преглеждат настоящите условия периодично, за да бъдат информирани за възможни промени. Освен това, Посетителите са насърчавани да се свържат с Компанията при въпроси или неясноти, свързани с Общите условия.
II. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ
Чл. 2. (1) CleaningCompany.bg предоставя на Посетителите информация относно своите услуги, както и достъп до материали, свързани с дейността на Компанията.
Това включва информация за различните типове почистващи услуги, техните характеристики, както и съвети за почистване, препоръки за нашите услуги и поддръжка на различни видове обекти.
Освен това, Компанията предоставя полезни материали за добри практики в почистването, както и новости и актуализации, свързани с дейността й.
(2) Компанията си запазва правото да актуализира или променя съдържанието на Сайта по всяко време, без предизвестие. Това включва, но не се ограничава до, промяна на текстове, изображения, структури и функционалности на Сайта с цел да се подобри качеството на предоставяната информация и услуги.
III. ИНТЕЛЕКТУАЛНА СОБСТВЕНОСТ
Чл. 3. (1) Всички материали, публикувани на Сайта, включително текстове, изображения и графики, са обект на закрила по Закона за авторското право и сродните му права.
Това означава, че всички елементи на съдържанието са собственост на Компанията и не могат да бъдат използвани без предварително съгласие. Компанията предприема мерки за защита на интелектуалната си собственост и ще преследва всяко нарушение на своите права по съответния ред.
(2) Използването на тези материали без предварително писмено съгласие от страна на Компанията е забранено и може да доведе до гражданска, административно-наказателна и наказателна отговорност, съгласно действащото законодателство.
Чл. 4. Всяко неразрешено копиране или разпространение на съдържанието на Сайта представлява нарушение на правата на интелектуална собственост на Компанията и ще доведе до предприемане на законови действия за защита на тези права, включително пред съдебни органи.
IV. ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ
Чл. 5. (1) Компанията предоставя различни почистващи услуги, като подробно описание на предлаганите услуги може да бъде намерено на Сайта. Това включва както стандартни почистващи услуги, така и специфични решения, съобразени с нуждите на различните категории клиенти – бизнес и индивидуални.
Също така, на Сайта са налични подробности относно различните видове абонаментни планове, които предлагат регулярни почистващи услуги с цел осигуряване на постоянна поддръжка на обектите.
(2) Условията за предоставяне на услуги и ценообразуване са предмет на индивидуално договаряне между Компанията и съответния Потребител.
В зависимост от конкретните изисквания и нужди на клиента, Компанията предлага персонализирани решения и цени, които да съответстват на желанията и възможностите на клиента.
Чл. 6. Всички въпроси, свързани с характеристиките на услугите, могат да бъдат отправени чрез формите за контакт, предвидени на Сайта. Потребителите могат да използват тези форми за получаване на допълнителна информация относно услугите, както и за предварителни консултации и уточняване на детайли по договорите.
V. РЕКЛАМАЦИИ
Чл. 7. (1) Потребителят има право на рекламация при установено несъответствие на услугата с договореното. Компанията поема ангажимент да разгледа всяка рекламация в кратък срок и да предприеме необходимите действия за удовлетворяване на клиентите.
(2) Рекламацията може да бъде предявена чрез електронна форма за контакт на Сайта, като Потребителят трябва да посочи предмета на рекламацията и предпочитания начин за удовлетворяване. Освен това, Потребителят може да приложи снимков материал или други доказателства, които да подпомогнат процеса на разглеждане на рекламацията.
Чл. 8. Рекламацията може да бъде предявена в срок от 14 дни от датата на предоставяне на услугата. В случай на основателна рекламация, Компанията ще предложи възможност за корекция на услугата, намаляване на цената или други подходящи компенсации, съгласно желанието на клиента.
VI. РЕШАВАНЕ НА СПОРОВЕ
Чл. 9. Всички спорове между Компанията и Потребителите се решават чрез преговори. Ако не бъде постигнато споразумение, Потребителите имат право да се обърнат към компетентните органи или да използват Европейската платформа за онлайн решаване на спорове (ОРС), достъпна на http://ec.europa.eu/odr.
Компанията се стреми да предостави на клиентите си най-доброто обслужване и активно да съдейства за разрешаването на възникнали проблеми в дух на сътрудничество и взаимно уважение.
VII. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Чл. 10. (1) Компанията обработва лични данни на Потребителите в съответствие с разпоредбите на Общия регламент относно защитата на данните (GDPR) и Закона за защита на личните данни. Компанията събира и обработва само необходимата информация с цел осигуряване на качествени услуги и подобряване на клиентското обслужване.
(2) Лични данни на Потребителите не се предоставят на трети лица без изрично съгласие на съответния Потребител, освен когато това се изисква по закон. Компанията се ангажира да осигури необходимата сигурност за защита на данните от неразрешен достъп, промяна или разпространение.
Чл. 11. Потребителят има право на достъп до личните си данни, корекция или изтриване, както и право на възражение срещу тяхната обработка. Освен това, Потребителят има право на ограничаване на обработката и на преносимост на данните, съгласно законовите разпоредби.
VIII. ИЗМЕНЕНИЕ НА ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
Чл. 12. Компанията си запазва правото да изменя настоящите Общи условия по всяко време. Изменените Общи условия влизат в сила от момента на публикуването им на Сайта и са приложими към всички бъдещи посещения и ползвания на Сайта от страна на Потребителите. Компанията препоръчва на Потребителите редовно да преглеждат Общите условия, за да са информирани за актуалните правила.
IX. ОГРАНИЧАВАНЕ НА ОТГОВОРНОСТТА
Чл. 13. (1) Компанията не носи отговорност за вреди или пропуснати ползи, произтичащи от използването на информацията на Сайта. Потребителите използват информацията на своя отговорност и Компанията не гарантира точността, актуалността и пълнотата й.
(2) Компанията не носи отговорност за действията на Потребителите, които могат да доведат до щети за трети лица, вследствие на използването на Сайта. Компанията не може да бъде държана отговорна за действията или решенията на Потребителите, които са взети въз основа на информацията, предоставена на Сайта.
X. ДРУГИ РАЗПОРЕДБИ
Чл. 14. Настоящите Общи условия се уреждат и тълкуват съгласно действащото законодателство на Република България. Всички възникнали спорове във връзка с тези Общи условия ще бъдат решавани по пътя на преговорите, а при невъзможност за споразумение – пред компетентните съдебни органи в България.
Чл. 15. Цялата информация, публикувана на Сайта, е предназначена само за общо информиране и не следва да се счита за професионален съвет. Компанията не носи отговорност за каквито и да е последствия, произтичащи от използването на предоставените материали, включително мнения, препоръки или насоки.
Потребителите следва да използват информацията на своя отговорност и да се консултират с експерти при необходимост. В случай на съмнение или сложен въпрос, Компанията препоръчва на Потребителите да се обърнат към специалисти.
Чл. 16. Компанията не носи отговорност за прекъсвания в достъпа до Сайта, включително заради технически проблеми или форсмажорни обстоятелства.
При такива случаи Компанията ще положи усилия за възстановяване на нормалната работа възможно най-скоро, като предостави информация за причините и приблизителното време за възстановяване на услугите.
Чл. 17. Съдържанието на Сайта може да бъде променяно или премахвано по всяко време без предварително уведомление. Промените могат да включват актуализация на текстове, снимки, връзки и други елементи на Сайта, с цел подобряване на качеството и актуалността на информацията, както и адаптиране към новите нужди на Потребителите.
Чл. 18. Потребителите нямат право да използват Сайта за незаконни цели или за разпространение на вредоносен софтуер. При установяване на такова поведение, достъпът до Сайта може да бъде ограничен или прекратен без предизвестие. Компанията ще предприеме необходимите мерки за защита на своите интереси и тези на другите Потребители.
Чл. 19. Компанията има право да ограничи или прекрати достъпа на Потребители, които нарушават настоящите Общи условия. Това може да включва временно или постоянно блокиране на профила на Потребителя, както и други подходящи мерки за предотвратяване на по-нататъшни нарушения.
Такива мерки могат да бъдат приложени без предизвестие, ако има сериозни нарушения или ако се установи, че действията на Потребителя застрашават сигурността на Сайта или нарушават правата на други Потребители.
Компанията си запазва правото да предприема допълнителни правни действия при системни нарушения или в случаи на сериозно увреждане на репутацията и интересите й.
Чл. 20. Компанията не гарантира точността и пълнотата на информацията, публикувана на Сайта. Потребителите трябва да проверяват информацията от други надеждни източници, преди да я използват. Компанията се стреми да поддържа актуална информация, но не може да гарантира, че всички данни на Сайта са напълно точни по всяко време.
Чл. 21. Потребителите носят отговорност за сигурността на своите данни при използване на Сайта. Компанията препоръчва използването на сигурни пароли и защитени устройства при достъп до Сайта, както и редовна промяна на паролите с цел повишаване на сигурността.
Чл. 22. Всички предложения, коментари или обратна връзка, предоставени от Потребителите, стават собственост на Компанията. Компанията си запазва правото да използва тази информация за подобряване на услугите и съдържанието на Сайта. Потребителите се съгласяват, че техните предложения могат да бъдат използвани без допълнително заплащане или компенсация.
Чл. 23. Сайтът може да съдържа връзки към външни сайтове, за които Компанията не носи отговорност относно тяхното съдържание и политика за поверителност.
Потребителите следва да се запознаят с политиките на тези сайтове преди използване на предоставените услуги. Външните връзки са предоставени само за удобство на Потребителите и тяхното използване е на тяхна отговорност.
Чл. 24. Потребителите са длъжни да уведомят Компанията при всяко нарушение на настоящите Общи условия или при неправомерно използване на Сайта. Компанията ще вземе необходимите мерки за отстраняване на нарушението в най-кратък срок. Своевременното уведомяване е от съществено значение за предотвратяване на евентуални последици.
Чл. 25. Компанията не носи отговорност за всякакви вреди или загуби, произтичащи от неупълномощен достъп до личната информация на Потребителите. Потребителите следва да предприемат разумни мерки за защита на своята информация, включително чрез използване на антивирусни програми и избягване на достъп до Сайта от незащитени мрежи.
Чл. 26. Потребителите могат да прекратят използването на Сайта по всяко време, като Компанията няма задължение да връща платени такси или да компенсира за пропуснати ползи. След прекратяване на използването, всички данни на потребителя могат да бъдат изтрити от системата. В случай на желание за възстановяване на профила, Потребителят трябва да се свърже с Компанията, за да се уточнят възможностите за това.
Чл. 27. Компанията предоставя на Потребителите възможност за достъп до различни ресурси, свързани с предлаганите услуги. Тези ресурси са достъпни само за информационни цели и могат да бъдат променяни при необходимост. Компанията запазва правото си да премахва или добавя ресурси в зависимост от нуждите и интересите на Потребителите.
Чл. 28. Потребителите имат право да се информират относно характеристиките на предлаганите услуги чрез Сайта. Компанията се стреми да предостави точна и актуална информация за своите услуги, като взема предвид всички нововъведения и подобрения, които могат да бъдат от полза за клиентите.
Чл. 29. Компанията осигурява възможност за контакт чрез предоставените на Сайта форми за връзка и контактни данни. Компанията ще отговори на запитванията на Потребителите в рамките на разумен срок. Потребителите могат да се свържат с Компанията за допълнителни въпроси, консултации или уточнения, свързани с услугите.
Чл. 30. Потребителите са длъжни да предоставят точна и актуална информация при регистрация или запитване на Сайта. Неправилно предоставената информация може да доведе до проблеми при ползването на услугите, включително до невъзможност за предоставяне на определени услуги или забавяне в тяхното изпълнение.
Чл. 31. Компанията може да изпраща известия и съобщения до Потребителите във връзка с предоставяните услуги. Тези съобщения могат да включват важни актуализации и новини за Сайта. Потребителите се съгласяват да получават тези съобщения, които са от съществено значение за правилното ползване на Сайта и информираността им относно актуалните услуги.
Чл. 32. Всички взаимоотношения между Компанията и Потребителите се уреждат в съответствие с приложимото законодателство на Република България.
В случай на правен спор, той ще бъде разглеждан от компетентния български съд. Компанията се ангажира да сътрудничи на Потребителите и да се стреми да разрешава всички въпроси по мирен път, в интерес на взаимното разбиране и ползотворно сътрудничество.
Чл. 33. Компанията има право да събира статистическа информация относно използването на Сайта с цел подобряване на услугите. Тази информация ще бъде използвана анонимно и няма да включва лични данни на Потребителите. Събраните данни могат да се използват за анализ на потребителското поведение, с цел по-добро разбиране на нуждите на Потребителите и адаптиране на услугите към тях.
Чл. 34. Потребителите могат да получат помощ и съдействие при ползването на услугите чрез предоставените форми за контакт на Сайта. Компанията ще предостави възможно най-добрата поддръжка за своите потребители, като се стреми към бързо и ефективно решаване на всички възникнали въпроси или проблеми.
Чл. 35. Компанията си запазва правото да променя или актуализира дизайна, структурата, съдържанието и функционалностите на Сайта, за да осигури по-добро потребителско преживяване.
Промените могат да включват въвеждане на нови технологии, подобряване на сигурността на платформата, добавяне на нови инструменти и модули, които да улеснят достъпа и използването на Сайта от страна на Потребителите.
Компанията също така може да оптимизира навигацията, за да направи Сайта по-интуитивен и лесен за ползване. Промените могат да бъдат направени без предварително уведомление, но Компанията ще се стреми да информира Потребителите за съществени актуализации, когато това е възможно.
Чл. 36. Потребителите нямат право да използват автоматизирани системи или софтуер за извличане на данни, събиране на информация или достъп до Сайта без изричното съгласие на Компанията. Това включва, но не се ограничава до, използването на ботове, скриптове или други технологии, които автоматично събират данни от Сайта.
Всяко нарушение на това правило ще бъде разглеждано като злоупотреба и ще бъде предприето съответно законово действие, което може да включва ограничения на достъпа, подаване на жалба към компетентните органи и искане за компенсация на нанесени щети.
Чл. 37. В случай на технически проблеми с достъпа до Сайта, Компанията си запазва правото да извърши необходимите поправки в разумен срок, с цел възстановяване на нормалната работа на услугите.
Потребителите могат да докладват за технически проблеми чрез формата за контакт, като предоставят подробна информация за възникналия проблем. Компанията ще направи всичко възможно да информира Потребителите за причините за проблема и за очакваното време за неговото отстраняване.
Освен това, Компанията може временно да ограничи достъпа до Сайта за провеждане на профилактика или други необходими технически дейности.
Чл. 38. Компанията може да предлага промоционални кампании, отстъпки и специални предложения за своите услуги, които да бъдат подчинени на допълнителни условия, които ще бъдат ясно описани в рамките на промоционалния период. Информация за тези кампании ще бъде публикувана на Сайта, както и ще бъде предоставена на Потребителите чрез известия и електронна поща, когато е възможно.
Кампаниите могат да включват специални оферти за нови и редовни клиенти, както и сезонни промоции. Потребителите се насърчават да се запознаят с условията на всяка кампания преди участие.
Чл. 39. При предоставяне на съдържание от Потребителите, включително текстове, изображения, коментари и всякакъв вид материали, Потребителите се съгласяват, че Компанията има право да използва това съдържание в рамките на Сайта, рекламните си материали, социалните медии и други маркетингови кампании.
Компанията си запазва правото да редактира и адаптира предоставеното съдържание, с цел подобряване на неговото качество и съответствие със стандартите на Сайта. Потребителите потвърждават, че предоставят само оригинално съдържание и носят отговорност за всякакви нарушения на авторските права.
Чл. 40. В случай на прекратяване на профила на Потребител, Компанията може да запази определени данни за целите на счетоводство и отчетност в съответствие с действащото законодателство.
Освен това, съхранените данни могат да бъдат използвани за предотвратяване на злоупотреби и за защита на интересите на Компанията и Потребителите. Тези данни ще бъдат съхранявани в съответствие с правилата за защита на личните данни и няма да бъдат използвани за други цели, освен ако не е предвидено в закона.
Чл. 41. Компанията има право да добавя нови функционалности и модули на Сайта, за да подобри услугите и да предостави повече възможности на Потребителите. Това може да включва интегриране на нови технологии, разширяване на функционалността на платформата, както и предоставяне на нови услуги, които да улеснят работата на Потребителите.
Новите функционалности могат да включват интеграция с външни системи, добавяне на нови опции за плащане и други удобства за улесняване на достъпа до услугите.
Чл. 42. Всички спорове, които не могат да бъдат разрешени по мирен път, ще бъдат отнесени до компетентния съд в Република България. Потребителите се насърчават да използват алтернативни методи за решаване на спорове, включително медиация или арбитраж, с цел по-бързо и ефективно решаване на възникналите проблеми. Компанията се ангажира да предостави цялата необходима информация и съдействие за намиране на взаимно приемливо решение.
Чл. 43. Потребителите трябва да осигурят безопасността на своите акаунти, като не споделят данни за вход с трети лица. Компанията не носи отговорност за загуби или вреди, произтичащи от неоторизиран достъп до акаунтите на Потребителите.
За повишаване на сигурността, Потребителите се препоръчват да използват сложни пароли и да активират допълнителни мерки за удостоверяване на самоличността, когато това е възможно. В случай на съмнения за злоупотреба, Потребителите трябва незабавно да уведомят Компанията.
Чл. 44. Услугите по почистване, предлагани чрез CleaningCompany.bg, се извършват от Борисов Клийн, който е наш доверен партньор в предоставянето на качествени почистващи услуги на нашите клиенти. Борисов Клийн използва само екологично чисти препарати и професионално оборудване, за да осигури висококачествени резултати, съответстващи на очакванията на клиентите.
Чл. 45. Компанията си запазва правото да прилага различни мерки за подобряване на сигурността на Сайта, включително, но не само, въвеждане на допълнителни методи за удостоверяване на самоличността на Потребителите.
Това може да включва многофакторна автентикация, допълнителни проверки при подозрителна активност, както и въвеждане на нови технологии за защита на личните данни на Потребителите. Целта е да се гарантира максимална сигурност на Потребителите и техните данни.
Чл. 46. При желание за използване на услугите на Компанията, Потребителите трябва да предоставят точни и пълни данни. Всяка злоупотреба с данни ще бъде разглеждана като нарушение на Общите условия.
Потребителите носят отговорност за верността на предоставената информация и трябва да актуализират своите данни при промяна. В случай на установена злоупотреба, Компанията си запазва правото да ограничи или прекрати достъпа до Сайта.
Чл. 47. Компанията не носи отговорност за качеството на интернет връзката на Потребителите при използване на Сайта. Потребителите са отговорни за осигуряването на стабилна интернет връзка и подходящи технически устройства за достъп до услугите на Сайта. Проблеми, свързани с интернет връзката, могат да доведат до забавяне или временно прекъсване на достъпа до услугите.
Чл. 48. Потребителите имат право да се откажат от предоставяните услуги в срок от 14 дни, считано от датата на сключване на договора, ако това не противоречи на спецификата на предоставяната услуга.
Отказът трябва да бъде заявен в писмена форма чрез формата за контакт на Сайта, като Потребителите ще бъдат информирани за следващите стъпки. В някои случаи, когато услугата е вече предоставена или изпълнението е започнало с изрично съгласие на Потребителя, правото на отказ може да бъде ограничено.
Чл. 49. Компанията може да използва „бисквитки“ за подобряване на функционалността на Сайта и персонализиране на потребителското изживяване. Потребителите могат да контролират използването на „бисквитки“ чрез настройките на браузъра си.
„Бисквитките“ помагат за предоставяне на по-добро потребителско изживяване чрез запазване на предпочитания, ускоряване на зареждането на страниците и осигуряване на по-добра сигурност. Потребителите могат също така да изберат да деактивират „бисквитките“, но това може да доведе до ограничена функционалност на Сайта.
Чл. 50. Компанията има право да извършва промени в предлаганите услуги, включително добавяне на нови услуги или премахване на съществуващи, за да отговори на нуждите на клиентите си.
Всяка промяна ще бъде обявена на Сайта, а Потребителите ще бъдат информирани за настъпващите изменения. Новите услуги могат да включват допълнителни пакети или опции за персонализация, които ще предоставят по-голяма гъвкавост на клиентите.
Чл. 51. Потребителите могат да изискат изтриването на своите акаунти по всяко време, като заявят това чрез формата за контакт.
Компанията ще извърши изтриването в разумен срок, като се стреми да отговори на нуждите на Потребителите възможно най-бързо. След изтриване на акаунта, всички лични данни ще бъдат премахнати, освен ако не е необходимо съхранение на определени данни по законови причини.
Чл. 52. Всяко използване на Сайта, което е в нарушение на настоящите Общи условия, може да доведе до временно или постоянно ограничаване на достъпа до Сайта.
Компанията си запазва правото да предприема всички необходими мерки за защита на своята платформа и интересите на Потребителите, включително блокиране на профили и подаване на жалби към съответните органи.
Чл. 53. При предоставяне на услуги, Компанията следва най-добрите практики в индустрията, за да осигури високо качество и удовлетворение на клиентите си.
Компанията се ангажира с постоянен мониторинг и подобряване на своите процеси, като работи със специализирани екипи и използва най-съвременните технологии за почистване и поддръжка на обекти. Потребителите могат да очакват надеждност, професионализъм и коректност при всяко взаимодействие с Компанията.
Чл. 54. Компанията има право да изпраща анкети и въпросници на Потребителите с цел събиране на обратна връзка за подобряване на услугите си.
Обратната връзка е от съществено значение за адаптиране на предлаганите услуги към променящите се нужди на Потребителите. Компанията се стреми да подобрява качеството на своите услуги и да предложи нови решения, които да направят процеса на почистване и поддръжка по-ефективен и удобен.
Чл. 55. Всяко съобщение или уведомление от страна на Компанията към Потребителите се счита за надлежно получено, ако е изпратено на предоставените от Потребителите данни за контакт.
Съобщенията могат да включват информация за нови услуги, промоции, промени в Общите условия, както и други важни известия, свързани с използването на Сайта. Потребителите са длъжни да поддържат актуални данните си за контакт, за да не пропуснат важна информация, касаеща техните права и задължения.